Polski (PL) English (UK) Russian (Russia)

Nieruchomości

• umowy sprzedaży nieruchomości
  • umowy darowizn nieruchomości
  • umowy zamiany, zniesienia współwłasności nieruchomości
  • umowy dożywocia
  • umowy ustanowienia odrębnej własności lokalu
  • umowy deweloperskie
  • oferty przeniesienia własności nieruchomości i oświadczenia o przyjęciu ofert
  • przewłaszczenie na zabezpieczenie
  • umowy przeniesienia własności nieruchomości w celu zwolnienia się z zobowiązania
  • umowy ustalające sposób korzystania z nieruchomości będącej przedmiotem współwłasności, w tym umowy o podział do korzystania
  • oświadczenia o ustanowieniu hipotek, oświadczenia o ustanowieniu służebności gruntowych, osobistych oraz służebności przesyłu
  • umowy zobowiązujące do przeniesienia własności i przenoszące własność nieruchomości
  • umowy przeniesienia własności lokali w trybie określonym w ustawie o spółdzielniach mieszkaniowych
  • umowy przedwstępne
  • oświadczenia o wykonaniu prawa odkupu albo pierwokupu
  • umowy zmiany udziałów w nieruchomości wspólnej
  • przenoszenie Rodzinnych Ogródków Działkowych
  • oświadczenia co do obowiązku wydania lokalu po zakończeniu najmu (najem okazjonalny, najem instytucjonalny)
  • pełnomocnictwa w powyższym zakresie